Yardım & Destek

Hizmetlerimiz ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Web sitemizden e-Devlet Dijital Sözleşme Başvurusu yaparak veya 0850 333 9 112 no’lu WhatsApp Başvuru hattımıza yazarak abonelik için ilk adımı atabilirsiniz. Ardından ekibimiz altyapı durumunuzu sorgulayıp erişebileceğiniz maksimum hızı size bildirecektir. Aboneliğinizi e-Devlet ile yapmak isterseniz Online Başvuru sayfamız üzerinden gerekli alanları doldurup E-devlet üzerinden sözleşmenizi onaylayabilirsiniz. Sözleşme onayınızın ardından yerleşik operatörün saha ekipleri tarafından devreniz hazırlanacak ve bizim onayımız ile birlikte aktif hale getirilecektir. İşte Netman’e abone olmak bu kadar kolay!

Yeni devre tesislerinde 850 TL ilk abonelik ücreti alınmaktadır. Farklı bir operatörden geçiş işlemlerinde abonelik ücreti alınmamaktadır. Farklı operatörden geçişler ücretsizdir.

Yeni Devre Tesisinde ADSL-VDSL Altyapı;

ADSL-VDSL altyapıda eve kadar kurulum yapılmaktadır. VDSL2 uyumlu modem tedariğini sizin yapmanız gerekmektedir. Yerleşik operatör ekipleri iç ankastre kablonuzun hazır olması halinde gerekli ankastre bağlantılarını yapacak ve sizin tedarik etmiş olduğunuz modemin kurulumunu gerçekleştirecektir. 

Yeni Devre Tesisinde FTTH (Eve Kadar Fiber) Altyapı;

FTTH (Eve kadar fiber)altyapıda abonelik ücreti kapsamında eve kadar kurulum hizmeti yerleşik operatör ekipleri tarafından yapılmaktadır. FTTH (Eve kadar fiber) altyapıda modem yerleşik operatör tarafından tedarik edilmektedir. 

İster VDSL ister Fiber altyapıya sahip olun, Netman’de internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Netman ile interneti telefonsuz, yalın ve özgürce kullanabilirsiniz. Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilebilir veya tercihiniz doğrultusunda Yalın olarak telefonsuz hizmet alabilirsiniz.

Evet, Yerleşik Operatör altyapısı üzerinden hizmet aldığınız herhangi bir operatörden ücretsiz bir şekilde Netman’e geçebilirsiniz. Geçiş işlemleri evraklarınız tarafımıza ulaştıktan sonra ortalama 3 iş günü sürmektedir.

Aboneliğiniz aktif hale geldiğinde İnternet hizmetinizi kullanabilmeniz için abonelik sırasında tarafımıza iletmiş olduğunuz cep numaranıza sms ile gönderilen PPPoE Kullanıcı Adı ve Şifre bilgilerinizle modem kurulumunuzu gerçekleştirerek internet hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.

Hat dondurma işlemi 12.07.2023 tarihinden itibaren yürürlükten kaldırılmıştır. Hat dondurma işlemi yapılamamaktadır.

Evet, Netman’e abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde ise talebinizi Online İşlem Merkezi üzerinden iletebilirsiniz. Vergiler dahil Aylık 139.90 TL Statik IP hizmet bedeli faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.

Halihazırda kullanmakta olduğunuz modem uyumlu ise ayrıca yeni bir modem almanıza gerek yoktur. Modeminiz yoksa bulunduğunuz bölgedeki altyapıya göre alacağınız hizmetle uyumlu ADSL veya VDSL modem temin etmeniz gerekmektedir. Fiber tarifelerimizde ise ekiplerimiz kurulum esnasında 3000 TL değerindeki fiber uyumlu modemi sizlere aboneliğiniz süresince kullanmanız için tutanak ile teslim etmektedir. Aboneliğinizi herhangi bir nedenle sonlandırmanız durumunda modeminizi eksiksiz ve çalışır durumda Netman’e iade etmeniz gerekmektedir.

Online İşlem Merkezi üzerinden nakil talebinizi yeni adresiniz ile birlikte iletmeniz durumunda, yeni adresinizin altyapısı kontrol edilir. Yeni adresinizin altyapısı sahip olduğunuz paketinizin özelliklerini destekliyorsa nakil işleminiz işleme alınır.

Bölgede sağlanan hizmet mevcut internet paketinizden farklı ise altyapıya uygun paketle nakil işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Nakil işlemlerinin doğru ve zamanında yapılabilmesi için talebinizi iletmeden önce açık adresinizi net olarak bilmeniz gerekmektedir.

Nakil işleminin 850 TL ücreti bulunmaktadır. Bu ücret nakil işlemi tamamlandıktan sonra kesilen ilk faturaya yansıtılır.

Faturalarınızı birçok kanaldan kolaylıkla ödeyebilir, otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Otomatik ödeme talimatı verdiğinizde faturalarınızı gecikmeden ve takip gerekmeden kolaylıkla ödeyebilirsiniz.

Online Hızlı Ödeme

Faturanızı Online Fatura Ödeme Sayfamızdan hemen sorgulayabilir, ister kredi kartı ister banka kartınızla ödeyebilirsiniz. faturanızı hemen ödemek için tıklayınız.

Online İşlem Merkezi

Faturanızı Online işlemler Merkezi’ne girerek, Fatura ve Ödemeler seçeneği altından ilgili faturanızı seçerek Kredi Kartınız ile güvenli bir şekilde ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca aynı sayfadan Geçmiş dönem faturalarınıza erişebilirsiniz. Listelenen faturaların ödeme bilgisini, fatura suretini, fatura durumunu ve fatura detaylarını görüntüleyebilirsiniz. Online İşlemler’e giriş yapmak için tıklayınız.

Bankalar ve Diğer Ödeme kanalları

Faturanızı anlaşmalı bankalar ve diğer ödeme kanaları ile ödemek için, Netman’in anlaşmalı olduğu bankaların İnternet Şubeleri, Gişe ve ATM’lerini kullanabilir veya bu bankalara otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Anlaşmalı bankalar ve diğer ödeme kanalları için buraya tıklayınız.

Arıza kayıtlarınızı Online İşlem Merkezimiz üzerinden veya 0850 333 9 112 numaralı Çağrı Merkezimiz üzerinden tuşlama yaparak bırakabilirsiniz. 

Arıza kaydı açmadan önce Modem ve İç Ankastre kontrollerinizi yetkin bir teknisyene yaptırmanız önem arz etmektedir.

Arıza kaydınız Telekom’a iletildiğinde, arıza Telekom tarafından Müşteri Sorumluluğunda kapatılması durumunda Telekom bizlerden 300 TL Hatalı Arıza Bildirim ücreti almaktadır. Böyle bir durumda ilgili ücreti sizlere yansıtmak durumunda kalacağız. 

Görüşmeyi Başlat
1
💬 Yardımcı olabilir miyiz?
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabiliriz?